Goričak 6
2283 Zavrč
Občine z območja Haloz v okviru operacije “TURISTIČNA DESTINACIJA HALOZE” skupaj razvijamo blagovno znamko – “VISIT HALOZE“, s katero želimo celovito predstaviti in dopolniti turistično ponudbo v Halozah in prodreti na širše trge. V turizmu je izrednega pomena povezovanje in postopna gradnja prepoznavnosti območja s povezovanjem ponudnikov, nastanitvenih kapacitet, prepoznavanjem in urejanjem dejavnosti za aktivno preživljanje prostega časa turistov. Del aktivnosti je namenjen pripoznanju skupnih točk in zmogljivosti občin, vodnikov, izobraževanje sommelierjev, drugi del aktivnosti pa se osredotoča na aktivno promocijo dejavnosti ponudnikov in spodbujanju njihovih zmogljivosti v skupno celoto.
V sklopu projekta je definiranih 22 aktivnosti, katerih izvedbo smo si občine medsebojno razdelile in jih izvajamo za celotno območje Haloz:
Na tem mestu javno pozivamo vse zainteresirane na področju Haloz za brezplačen vpis v posamezno kategorijo na destinacijski spletni strani (dogodki, nastanitve, gostinski objekti, kmečki turizmi, vinoteke, degustacije). Vsi ponudniki, ki bi želeli biti vključeni v katerega od paketov doživetij lahko to sporočite občinski upravi občine, v kateri izvajate dejavnost. Ponudbe nikoli ni preveč!
V prihodnosti načrtujemo obstoječo ponudbo dopolniti z razvojem novih produktov in dogodkov. Zagotovo se bomo srečali s problematiko dokumentacijske urejenosti postajališč za avtodome. Trenutna postajališča namreč niso registrirana v mrežo PZA Slovenija. Prav tako bi si želeli razpolagati z večjo ponudbo nastanitvenih kapacitet na območju Haloz, kar pa hkrati predstavlja priložnosti za razvoj novih ponudb tega področja. Predvsem bi si želeli več tako imenovanih glamping nastanitvenih možnosti. Načrtujemo, da bo več turistično informacijskih pisarn na območju Haloz prevzelo promocijo in trženje področja Haloz v Sloveniji in izven meja. Skupaj želimo domačinom ustvariti boljše možnosti vsakdana, turistom pa nepozabno doživetje.
Cilji operacije: Vzpostavitev enotne blagovne znamke, ki bo preko promocije omogočala razvoj območja in nove delovna mesta ter spodbujanje razvoja samooskrbnih verig
Ciljne skupine: vinogradniki, ponudniki namestitev, ponudniki kulinarike, turisti – pridelovalci vin so združeni v Vinarsko zadrugo, na kateri temelji ponudba vin; lastnike vikendov bodo povezali v skupno ponudbo razpršenih hotelov; skupaj z vini se povezujejo tudi gostišča in vinoteke, kje se vino trži.
Naziv operacije: Turistična destinacija Haloze
Vodilni partner: Občina Majšperk
Partnerji: Občina Zavrč, Občina Cirkulane, Občina Podlehnik, Občina Žetale
Skupna vrednost operacije: 177.333,54 EUR
Zaprošena vrednost ESRR: 118.676,16 EUR
Ukrep U3: Vzpostavitev enotne blagovne znamke in povezovanje v samooskrbne verige iz Strategije lokalnega razvoja za lokalno akcijsko skupino Haloze 2014-2020.
Operacijo sofinancirata Evropska Unija in Republika Slovenija.
Več informacij o evropskih strukturnih in investicijskih skladih najdete na povezavi: www.eu-skladi.si